YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
regulator napięcia drag staqr 1100
Autor Wiadomość
darek_p69 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 51
Posty: 9
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2018-03-29, 21:44   regulator napięcia drag staqr 1100

padł mi regler, zacząłęm szukać nowego, używanego ... cena używki 150 - 300 zł a tu niespodiznka ten sam regler jest montowany w innych moto... jak poszukasz kupisz za 15 zł :)
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Posty: 1028
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-03-29, 21:56   

Jakiś konkretny namiar ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 56
Posty: 14261
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-03-29, 23:12   

darek_p69 napisał/a:
cena używki 150 - 300 zł
a w USA nówka 80 $ , a na Ebay nawet za 64 zł +wysyłka widziałem.

symbol 4XY-81960-00-00.

lista modeli gdzie ma zastosowanie :

2013 YFM450FGPAD EPS GRIZZLY 4x4
2013 YFM450FGPD GRIZZLY 4x4
2013 YFM450FGPHD GRIZZLY 4x4 YAMAHA BLACK
2011 YFM450F GRIZZLY EPS
2012 YFM450F GRIZZLY EPS 4x4
2012 YFM450F GRIZZLY EPS LTD YAMAHA BLACK
2011 YFM450F GRIZZLY EPS YAMAHA BLACK
2014 YFM450FWAD IRS GRIZZLY 4x4
2015 YFM450FWAD IRS GRIZZLY 4x4
2016 YFM450FWAD IRS GRIZZLY 4x4
2015 YFM450FWAD IRS GRIZZLY 4x4 YAMAHA BLACK
2014 YFM450FWAD IRS GRIZZLY 4x4YAMAHA BLACK
2008 MT03
2009 MT03
2011 MT03
2012 MT-03
2006 MT03 (25KW)
2007 MT03 (25 KW)
2014 SR400
2016 SR400
2013 XT660Z
2013 XT660ZA
2012 XT660ZA TENERE
2015 XT660ZA TENERE
2011 XT660ZA TENERE SE
2008 XT660Z TENERE
2009 XT660Z TENERE
2010 XT660Z TENERE
2011 XT660Z TENERE
2012 XT660Z TENERE
2015 XT660Z TENERE
2003 XVS1100A DRAGSTAR CLASSIC
2005 XVS1100A DRAGSTAR CLASSIC
2006 XVS1100A DRAGSTAR CLASSIC
2000 XVS125 DRAGSTAR
2001 XVS125 DRAGSTAR
2002 XVS125 DRAGSTAR
2004 XVS125 DRAGSTAR
2004 XVS250
2001 XVS250 DRAGSTAR
2002 XVS250 DRAGSTAR
1999 XVZ13TF
2000 XVZ13TF ROYAL STAR VENTURE
2001 XVZTF ROYALSTAR VENTURE
2006 YZF-R6
2007 YZF-R6
2008 YZF-R6
2009 YZF-R6
2010 YZF-R6
2011 YZF-R6
2012 YZF-R6
2013 YZF-R6
2014 YZF-R6
2015 YZF-R6
2016 YZF-R6
2008 WR250R
2009 WR250R
2010 WR250R
2011 WR250R
2012 WR250R
2013 WR250R
2014 WR250R
2015 WR250R
2016 WR250R
2008 WR250X
2009 WR250X
2010 WR250X
2011 WR250X
2012 WR250X
2014 WR250X
2005 VP300 VERSITY
2008 XP500A T-MAX
2009 XP500A T-MAX
2010 XP500A T-MAX
2011 XP500A T-MAX
2008 XP500 T-MAX
2009 XP500 T-MAX
2010 XP500 T-MAX
2011 XP500 T-MAX
2006 YP250R X-MAX
2005 YP250R X-MAX 250
2007 YP400A MAJESTY
2008 YP400A MAJESTY
2009 YP400A MAJESTY
2010 YP400A MAJESTY
2011 YP400A MAJESTY
2005 YP400 MAJESTY
2006 YP400 MAJESTY
2007 YP400 MAJESTY
2008 YP400 MAJESTY
2009 YP400 MAJESTY
2010 YP400 MAJESTY
2011 YP400 MAJESTY

cena w UROPEJSKIM E-SKLEPIE 206,81 ojro z Vat ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto

***** ***
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Posty: 1028
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-03-30, 21:31   

Ta lista jest jakoś zweryfikowana ? Czy zerżnięta z jakiejś aukcji na których to zwykle wypisują co im palec podpowie ...
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Posty: 1790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-31, 11:06   

Zweryfikowana jak cały chiński chłam sprzedawany w necie.
_________________
XVS 650, DL 650 :P
 
 
seledyn8705 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 34
Posty: 13
Skąd: konin
Wysłany: 2018-06-06, 19:37   

Witam, szukam regulatora i nie wiem jaki kupić... Używany oryginał czy podróbkę w podobnej cenie... Na nowy mnie nie stać niestety, pomożecie?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 56
Posty: 14261
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-06-06, 20:23   

seledyn8705 napisał/a:
Używany oryginał czy podróbkę w podobnej cenie...
czasami zamienniki lepszej jakosci jak oryginalne częsci sygnowane logo producenta.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto

***** ***
 
 
chudy 


Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 52
Posty: 368
Skąd: kociewie
Wysłany: 2018-06-06, 23:06   

Ja w tym roku kupiłem za niecałe 80zł w tym sklepie https://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/index.html i działa bez zarzutu. W stacjonarnym w mojej okolicy żądali 150zł za chińszczyznę
_________________
„Kiedyś” to choroba, która każe nam zabrać wszystkie nasze marzenia do grobu."
– Tim Ferriss
Był:
XVS 650

 
 
darek_p69 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 51
Posty: 9
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2018-06-14, 20:44   

chudy napisał/a:
Ja w tym roku kupiłem za niecałe 80zł w tym sklepie https://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/index.html i działa bez zarzutu. W stacjonarnym w mojej okolicy żądali 150zł za chińszczyznę

te same regulatory Yamaha stosuje m.innymi do skuterów, cena na allegro 30zł :)szukać po oznaczeniu reglera.
 
 
wojs40 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 54
Posty: 100
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-07-10, 10:18   

Cześć.
Dalej czekam na mój zamówiony regulator, dzisiaj wymontowałem stary /uffff, ale roboty/. Wymontowany to SH678-11. W necie znalazłem info, że to regulator dedykowany do R6.
_________________
"BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 56
Posty: 14261
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-07-10, 19:37   

wojs40 napisał/a:
W necie znalazłem info, że to regulator dedykowany do R6
zerknij na 3 post od góry ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto

***** ***
 
 
wojs40 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 54
Posty: 100
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-07-11, 09:23   

witek1965 napisał/a:
wojs40 napisał/a:
W necie znalazłem info, że to regulator dedykowany do R6
zerknij na 3 post od góry ;D


Tak Witek czytałem. Zamówiłem 4XY-81960-00 który może być zastosowany wg. listy również w R6 jednak nie wiedziałem czy odwrotnie,czy regulator dedykowany do R6 może być zamontowany w DS.
_________________
"BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 56
Posty: 14261
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-07-11, 19:34   

wojs40, ten regulator jest montowany w tych wszystkich pojazdach. To jest ten sam regulator. jak może być częśc o tym samym numerze katalogowym inna adla zastosowania w jednym motocyklu a inna w drugim ? :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto

***** ***
 
 
Casian 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 40
Posty: 34
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2021-07-01, 06:12   

Witam

Rozładował się akumulator, naładowany, sprawdziłem napięcie na zaciskach 12,4 V, przy włączonym silniku i obrotach pokazuje takie same napięcie.
Diagnoza mechanika padł regulator napięcia. Teraz pytanie mam dwa do wyboru, 200 zł chińczyk, 450 zł jakiejś firmy nazwy nie pamiętam, ale mechanik poleca droższy.
Ogólnie twierdzi że one dość często padają gdyż są źle chłodzone, taka wada konstrukcyjna. Prawda to czy tylko gadanie.

W temacie pojawia sie słowo regler, możecie mnie oświecić czy tak potocznie mówimy o regulatorze?
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 42
Posty: 630
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2021-07-16, 17:06   

No prawda, z tym ,że przy walniętym regulatorze napięcie skacze w czasie jazdy i na postoju. Co do cen...jest różnie, ja kupiłem za 120 i dalej lata u kolejnego właściciela, został mi taki sam, bo woziłem jako zapas. Zamontuj woltomierz i będziesz miał pogląd na to co się dzieje z prądem.
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
woloo 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Posty: 13
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2021-08-14, 15:15   

Ja nie zdecydowałem się na najtańszy i kupiłem za 260. Dwa lata temu. Nie ma z nim żadnych problemów. Co ciekawe, obecnie u tego samego sprzedawcy możesz kupić regulator za 75 zł i za 399. Czyli kwestia producenta i pewnie jakości. Jak lubisz niespodzianki i grzebać przy motorze - kup tańszy. Jak chcesz mieć święty spokój - droższy.
 
 
Pit 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wczoraj 10:46   

Ja również u siebie podejrzewałem regulator napięcia do wymiany ale okazało się że stopiło mi kostkę po lewej stronie. Bardzo słabej jakości miałem te wsuwki męskie które idą do instalacji motoru. Obciąłem to i założyłem kostki Wago :) takie przelotowe. Dodatkowo wnętrze tych kostek wypełniłem wazeliną techniczną. Wiem że to nie jest instalacja domowa ale takie Wago daje pewne połączenie dużo lepsze od typowych wsuwek.

Pozdrawiam Piotr

20210915_162100..jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 456.22 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group